Merdeka 59 Tahun

Teks: Zaila Hafni

MERDEKA!

Apa je aktiviti korang hari cuti merdeka ni?

Akak kat rumah je, husband kerja. Jadi macam hari-hari Rabu yang biasa, kami di rumah pun sama saja.

Pagi sarapan maggi goreng ikan bilis. Lunch makan rendang ayam tak pedas  dan hati ayam masak kicap lebih semalam. Hehe.

Tapi bila skrol timeline tu penuh la dengan ucapan-ucapan merdeka, mereka yang pergi bercuti-cuti merdeka dan yang turut serta sambut merdeka di tempat masing-masing.

Akak tumpang seronok je lah tengok.

Apapun selamat hari kemerdekaan Malaysia ke 59.

Sumber: devianart.com

Sehati dan sejiwalah semuanya.

No comments:

Post a Comment

Ada soalan? Komen di sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...