Tragedi Kebakaran Pusat Tahfiz

Teks: Zaila Hafni

Lebih 24 jam dah kebakaran paling memilukan, menyayat hati dan meruntun jiwa semua rakyat Malaysia berlaku.

Dok terbayang lagi api besar marak membakar masa azan Subuh semalam, ada jugak la akak tengok video. Tapi mujur takde video atau gambar yang bukan-bukan melintas kat wall FB akak.

Pagi ni pulak terbaca pasal tong gas kuning yang tetiba ada di depan pintu asrama tu. Kemungkinan ada unsur khianat. Lagilah sedih.

Akak tak pandai nak komen nak kata ni tanggungjawab pihak mana. Baca di FB macam-macam version keluar.

Apapun akak doakan segala urusan pengecaman DNA dan pengebumian nanti dipermudahkan. Kalau betul ada unsur khianat, semoga Allah beri keadilan.

Al fatihah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...