Showing posts with label kurus. Show all posts
Showing posts with label kurus. Show all posts

Sebab Omega Guard Perlu Ada Di Rumah Saya

Omega Guard ni, kapsul minyak ikan. Bukan MINYAK HATI IKAN tau. Ni minyak ikan tulen terbaik di dunia. Salah satu bukti nak tunjuk tulen ke tidak, cuba picit 1 kapsul, bila minyak ikan tu dah keluar dan melekat di jari atau terkena baju...memang kuat sangat bau hanyir ikan tu. Memang pekat melekat baunye. Betapa tulen minyak ikan yang Shaklee guna untuk hasilkan Omega Guard ni.

Dan sebenarnya ultratulen dan bergred farmaseutikal OG ni, sebab dihasilkan melalui proses penyulingan proprietari tiga molekul yang pekatkan asid lemak omega-3 yang bermanfaat dan semula jadi sementara singkirkan bahan bahaya seperti merkuri dan plumbum yang selalu hadir dalam kebanyakan ikan.

Orang yang sakit jantung atau berpotensi dapat penyakit jantung elok benar amalkan OG. Bukan apa, ada kajian yang mengatakan pesakit jantung yang ambil asid lemak omega-3 macam EPA dan DHA boleh kurangkan risiko sakit jantung koronari. Lagi pulak, kalau dalam badan ada kandungan asid lemak omega-3 yang tinggi, dapat baiki kesihatan jantung. Sambil tu dapat bantu kawal tekanan darah. Lain-lain fungsi omega-3; untuk pelihara kesihatan otak, penglihatan dan fungsi-fungsi sendi.

Yang untuk otak tu, untuk kanak-kanak pun sesuai ambil OG ni. 1 kapsul je sehari. Sama juga untuk  ibu mengandung dan menyusu. Elok ambil OG untuk perkembangan otak bayi.

Untuk ibu dalam pantang atau menyusu, OG dapat bantu pecahkan lemak dan kawal perut buncit selain untuk membina sel otak bayi.

Kalau anak yang ada asma, kerap demam selsema dan ekzema pun bagus amalkan OG.

Kebaikan untuk seisi keluarga - atasi kolesterol tinggi, masalah berat badan, masalah sendi, bantu perkembangan otak anak. Satu keluarga boleh guna. Sebab tu banyak kebaikan OG ni. Daripada atuk nenek, mak ayah, anak-anak semua boleh manfaatkan OG ni.

Omega-3 penting pada tubuh sebab tubuh kita secara semula jadinya tak hasilkan, maka perlu ambil dari sumber luar yakni makanan tambahan.

Pilih sumber Omega-3 anda.
Pastikan ianya yang tulen dan terbaik untuk anda seisi keluarga.

==============================

Membeli stok Omega Guard anda?

Whatsapp 019.460.3094 untuk pembelian dan konsultasi percuma


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...